Mysmåndag

Hinner med ett snabbt inlägg innan jag däckar. Det är illa när mamma säger "Herregud, du ser ju jättetrött ut!" och Sebbe tycker det är dags för mig att gå och lägga mig så att jag orkar med jobbet imorgon. Vem har sagt att man måste orka, det är bara att köra ändå! ;) Hade det i alla fall kul på jobbet och Fanny kom och hälsade på och bjöd hela gänget på chokladmuffins. Så gott! Sen blev det en tur till busponnyn som absolut inte ville gå förbi ett hus där det var lekande barn ute i trädgården. Så vi blev tvungna att vända tillbaka. Han var i alla fall avslappnad och fin i paddocken sen. Sen var jag duktig och lagade kvällsmat. Hann se en film också innan Sebbe kom hit för att hämta sin mobil och ses en stund. Nu har han nyss skickat mig i säng så jag har väl inget annat val än att sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0