Mot stallmöte!

Det blev några timmars sömn i alla fall efter morgonfodringen, skönt! Sen har jag övningskört med pappa i stan. Gick finfint så nu hoppas jag att veckans körlektioner går lika bra.

Nu ska jag strax bege mig till stallet för stallmöte med hela gänget. Jag vet inte riktigt vad det är vi ska ta upp, men det återstår att se :) Efter det ska jag, Lovisa (Svartens ägare) och Frida (en före detta klasskompis till mig som ska "dela" Svarten tillsammans med mig), ha vårt eget lilla möte och bestämma vem som ska ha hand om honom vilka dagar och så vidare. Blir nog jättebra tror jag. Så blir det lite lättare att planera in annat också.

Nu ska jag gå och byta om och cykla iväg. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0