Möss och stängsling av hagar

Hej på er!
Kvällen igår spenderades med Linnéa och systrarna Lind. Sandra och Malin alltså. Mys!

Idag har jag varit i stallet i flera timmar och stängslat med några av de andra i stallet. Jobbigt med roligt! Har tagit loss gammal rostig ståltråd, bankat på stolpar för att se om de går att återanvända, gått loss som en galning med en häcksax och rispat händerna på taggbuskar. Hann även med en liten fika bestående av Linas hembakta maränger, mums!

Sen blev det mockning och lite annat stallfix. Emilie kom in i ladan när jag stod och gjorde höpåsar och frågade mig om jag var rädd för möss. Självklart inte, svarade jag och Emilie visade då upp något av det sötaste jag någonsin sett. En liten musbebis!


Nu ska jag och Alexander bege oss tillbaka mot stallet för att ta in Svarten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0