Live love laugh

Idag har jag haft en underbar dag!

Först en dag för tidigt födelsedagsfirande med min familj och mormor och morfar, god mat och god chokladtårta.

Sen åkte jag och Alexander till stallet och mockade. Frida dök upp och frågade vad jag gjorde i stallet idag och jag ställde samma fråga till henne. Hon hade tagit fel på dagarna och glömt att jag har Svarten på söndagar, haha!
Hon hade med dig en kompis så jag sa att hon kunde ta Svarten så att de kunde rida ut tillsammans. Efter mycket om och men lånade Frida Hannas häst Dagny istället så jag red Svarten i alla fall xD

Så jag på Svarten, Frida på Dagny och Bella på Malma. En riktigt härlig ridtur i solen med mycket prat och skratt blev det :)

Nu är det en minut kvar tills jag fyller 20, hihi! :D

Frida på Dagny till vänster och jag på Svarten till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0