Långfredag

Började min lediga dag med storstädning av gamla stallet tillsammans med Lovisa, Anna, Lina och Hanna. Vi sopade, sorterade och grejade. Jag och Lovisa hjälptes åt att mocka ut Svartens gamla box. Är man för lat för att gå och hämta en skottkärra så får man ta vad som finns närmast. I vårt fall en presenning. Sopade upp allt spån på den och bar sedan ut den och på gödselstacken och tömde. Supersmart!

Sen övningskörde jag till mormor och morfar för att äta middag med resten av familjen. Gick jättebra! Nu är jag så mätt att jag knappt orkar gå (som vanligt när man kommit hem från mormor och morfar).

Just nu inväntar jag Linnéa för lite kvällsäventyr. Vet dock inte vad som händer ännu, men det lär vi märka :)

Hoppas ni får en mysig fredagskväll alla! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0