Lack från gina tricot

Men så typiskt! Gårdagens inlägg hade på något konstigt vis hamnat i utkast? Så publicerade det nu istället.

Vaknade i alla fall bredvid min prins och efter lite mys gick vi upp och jag följde honom en bit på vägen hem. Sen fick jag för mig att jag skulle springa hem. Med gummistövlar på fötterna. Japp. Skippade sedan frukost och åt istället lunch med familjen och grannarna. Nu har killarna gått ut för att fortsätta jobba och jag ska packa lite och ta en dusch. Sen bär det av mot Sandra Lind :)


Förresten, köpte tre fina lack från gina tricot igår. 99 kronor för tre. Dock ska de ges bort, men om ni testat något lack från gina så hojta till! Vill gärna veta om de är bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0