Körlektion 15

Rondellkörningen går framåt! Fast jag är tydligen fortfarande för snäll och lämnar företräde åt allt och alla... Klarade även Fas B i teorin idag så det känns gott! Sen blev det en ridtur tillsammans med Lina och Emma. När jag skulle hämta in Svarten från hagen fick jag ta på mig både gummistövlar och regnbyxor för att det är så himla lerigt precis vid grinden. När jag hade tio meter kvar fram till Svarten i hagen insåg jag att det var världens lerpöl mellan oss. Jag bad snällt att han skulle komma till mig och lovade honom godis. Han gnäggadd och travade genom lerpölen fram till mig! :D Det är då man blir alldeles varm i hjärtat och bara ler. Fina Svarten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0