Körlektion 13

Jag är tydligen väldigt snäll när jag kör bil. För snäll tillochmed. Jag stannar (för det mesta), för dem jag ska stanna för, cyklister, gående, följer högerregeln och så vidare. Jag stannar även för alla andra som råkar befinna sig inom mitt synfält. Min körlärare sa idag att om jag hade fått göra precis som jag ville hade jag stannat/ parkerat och vinkat fram varenda kotte i hela Varberg! Så i fortsättningen är det kanske bäst ni stannar om ni ser mig köra, för då ska jag inte stanna för någon! Mohahaha! Skämt åsido, lovar att stanna för alla som jag faktiskt SKA stanna för ;) På tal om körning så fick Sandra körkort idag! Ett stort grattis till dig kära töntLind! Du är bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0