Great day!

Började dagen med att ge hästarna frukost. Efter ytterligare några timmars sömn blev det stan med Sandra. Vi köpte presenter till Danja och hennes mamma som tack för att vi får bo hos dem i Schweiz. Sen hem till mitt kära kaos. Susanne och mamma lagade mat i köket, pappa och Peter körde omkring med grävmaskiner och monstertruckar i trädgården och Emma hade en kompis här. Jag satte mig och åt och mitt i allt kommer mormor och morfar förbi en sväng.

Sen blev det räkor med romsås och vitlöksbrödtill kvällsmat. Pappa kom med dagens sämsta skämt:
Pappa: Om jag kliar mig i huvudet nu, vilken huvudstad får jag då i håret?
Jag och Emma: Eh...Stockholm...vänta, vad fan snackar du om?
Pappa: Men Rom såklart! ROM, fattar ni!?
Jag, Emma och mamma: Alltså, ha-ha...ååhhh! xD

Nu väntar filmmys med världens finaste pojkvän ♥
Om jag får bestämma så blir det "Kärleken checkar in" med Jennifer Lopez ;)


Getost med jordgubbar och gurka plus honung - á la mamma och Susanne :)


Räääkooor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0