Godmorgon!

Godmorgon på er! Jag är rätt säker på att de flesta av er fortfarande sover. Ville bara tala om att ni just missade en riktigt härlig soluppgång. Jag var nämligen nyss ute i stallet och morgonfodrade hästarna. Rosa himmel, frost i gräset och ett betande rådjur som pricken över i:et. Trots att jag inte är någon morgonmänniska tycker jag att det är rätt skönt när man väl lyckats ta sig upp ur sängen. Nu är det dessutom helt ljust ute när man går upp så då går det ju lite lättare :) Nu har jag precis krypit tillbaka ner i sängen och tänkte sova en stund till. Vi får se hur det blir med den saken för nu har jag hunnit vakna till och är inte alls trött längre! Vi hörs senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0