Seche Vite

Seche VITE betyder "torkar snabbt" på franska och ska tydligen vara det mest snabbtorkande överlacket. Såhär står det på förpackningen: "Seche VITE är känt som världens bästa snabbtorkande överlack. Patenterad formula som tränger igenom nagellacket och bildar en skyddande yta över hela nageln som garanterat inte gulnar. Seche VITE är oöverträffat som överlack. Appliceras rikligt på vått nagellack. Seche VITE flyter ut över nagellacket och bildar en hållbar högglansig yta. Manikyren blir perfekt och torkar snabbt."

När jag var i Stockholm köpte jag ett för att testa eftersom jag bara hade hört positiv kritik om detta lack. Nu har jag provat det och jag måste säga att resultatet blev över förväntan. Det torkade på en minut och nageln får en blänkande yta. Nu återstår det att se hur bra det håller!

Håll utkik här imorgon för bild på resultatet :)


Seche VITE från Kicks, 129 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0