Man tager vad man haver!

Som jag nämnt förut så rider jag helst barbacka. Vad gör man då när man väljer att rida med schabrak och täckesgjord och schabraket envisas med att glida bak hela tiden?
Svaret är enkelt. Man tar sig en ordentlig titt i sadelkammaren och när man hittat ett bensnöre till täcke samt ett gummiband (vad det egentligen ska användas till har jag ingen aning om), då har man hittat rätt! Sedan är det bara att fästa ihop dem till en slags brösta. Bensnöret sitter fast i båda sidor på schabraket och gummibandet håller upp det genom att ligga över halsen.
Smart va? ;)



Kommentarer
Postat av: Sandra

jag fattar absolut ingenting av det här inlägget idus haha!

2011-10-25 @ 12:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0