Just nu och lite tidigare

Tänkte dra lite snabbt vad jag har sysslat med de senaste dagarna. Jag som bara för några dagar sedan klagade på att det inte hände något. Sedan i torsdags har det rullat på lite bättre, med lagom mycket att göra ;)

Torsdag
Stallet och mockade åt alla hästarna.
Stallkatten fick damp på byggjobbarna och sprang och gömde sig bakom mig. Sedan vägrade han att lämna min sida. Efter att ha klappat honom i evigheteter kom jag på att jag kunde hålla i en hårborste så kunde han klia sig själv! Sedan blev han tydligen svartsjuk på sopkvasten när jag skulle sopa, för då satte han klorna i själva borstet på kvasten och vägrade släppa taget. Knaskatt!
På eftermiddagen kom Wille, en Welsh Springer Spaniel vi ska passa i en vecka.
På kvällen gick jag, syster och Linnéa på tjejkväll på gina tricot och sedan träffade vi kusinerna här hemma efter det.

Fredag
Morgonpromenad med Wille
Stan med Linnéa och äta samt hämta ut kläderna vi köpte igår på tjejkvällen (Varbergs sparbank krånglade igår så det gick varken att betala med kort eller ta ut pengar på banken).
Tandläkaren
Sen städade jag med både dammsugaren och Wille i släptåg, det måste sätt rätt kul ut, haha!
På kvällen kom Sebbe hit och vi gick bland annat en mysig kvälls/nattpromenad med vovven.

Lördag
Jag och Sebbe tog en morgonpromenad med Wille vid niotiden och efter det har jag bara suttit och rensat bort lite gamla skolarbeten från datorn. Nu ska jag se vad kylskåpet kan ha att erbjuda för lunch :)

Ha en fortsatt bra helg allihop! :D


Just nu - Wille i stolen bredvid mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0