Gräv en grop

Idag har det  varit full fart hela dagen lång. Först stallet och mocka åt alla hästarna, fylla på vattentunnan i hagen samt borsta av tre leriga hästar ute i hagen. Sedan åkte jag och pappa och köpte en ny cykel till mig. Så nu slipper jag äntligen min gamla tröga cykel som för övrigt är äldre än vad jag är (!)

När vi kom hem igen bytte vi ut cykeln mot lillasyster och så begav vi oss alla tre mot Ullared för att köpa skor. Jag hittade ytterligare ett par gummistövlar som dessutom var på rea så nu har jag ett par att ha i stallet också. Sedan blev det även en snabbvisit på Net On Net för att köpa ett invisible shield till min nya mobil.

Vi hann precis komma hem innan våra kusiner kom hit :)

Bara för att jag är så snäll så ger jag lite gratisreklam till dem här, eftersom de är så duktiga. Lyssna!


David och Liza Arvidsson - Gräv En Grop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0