Gödsel var det här!

Efter att jag och Stephanie hade promenerat i lite drygt en timma med PennyPonny i förmiddags, tänkte jag glatt "yes, härligt att gå en timma till med Wille sen, motion i massor!" Så skulle jag nog inte tänkt för halvvägs på vår långpromenad rullar sig Wille i en liten hög med gödsel som ligger spillt på vägen...

Ida är alltså inte sååå glad just nu. Även om jag lyckats få bort det luktar här nu som en mindre gödselstack. Wille själv ligger så nöjd och sover bakom mig just nu. Promenadens plus var i alla fall att han gick fot en stor del av promenaden. Kanske skämdes han över stanken och ville kompensera? :P

Nu sitter jag och funderar på om jag ska hämta en klädnypa och sätta för näsan eller ej. Kanske bättre att jag inväntar mamma och ser vad vi kan göra åt att vårt hus snart kommer att förvandlas till en ladugård!


Willle - innan stanken bröt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0