Godmorgon!

Klockan är inte ens 10.30 och jag har redan varit uppe och gratulerat min lillasyster som fyller 17 år idag, sovit en timma till, varit hemma hos Veronika samt varit och handlat!

Veronika fotade mig och Penny igår när jag red i paddocken. Jag försöker rida så mycket barbacka som möjligt dels för att träna upp min balans som helt klart hann försämras på den månad jag inte red någonting alls, dels för att Penny är gammal och ska slippa extra vikt på ryggen. Att Penny är ganska bred och svankig, ett schabrak som glider bakåt, i kombination med min "försämrade" (sååå dålig är den inte), balans gör tydligen att jag hamnar i en rejäl stolsits, ser jag på bilderna.

Jag har trots allt inte ridit för instruktör sedan i våras så jag ser bilderna som ett bra sätt att se vad jag behöver träna på :)

Ni får se några av bilderna senare, nu ska här städas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0