Efterbliven mobilanvändare

Idag kom äntligen skyddet till min nya mobil så nu kan jag, tro det eller ej, börja använda den! ;) Jag köpte den för exakt två veckor sedan och har inte velat använda den förän jag kan vara helt säker på att den inte kommer att bli repig. Nu är den turligt nog väl inlindad i alla tänkbara skydd (jag har som sagt en fantastisk förmåga att tappa telefoner).

Nu så är den i alla fall igång och när jag startade den stod det "Välkommen!" Jag väntade på att det skulle komma upp en textrad till där det stod något i stil med: "Du är den mest efterblivna mobilanvändaren i universum som startar mig såhär långt efter köptillfället, gillar du mig inte?"  Men det gjorde det konstigt nog inte. Ja ja, här har ni en bild på min nya vän:


Xperia ray

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad kul!! :D Äntligen!! Gillar du den? :D <3

2011-10-14 @ 15:42:33
Postat av: Ida

Ja, jag gillar den massor! :D <3

2011-10-14 @ 17:14:59
URL: http://littlelackoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0