Working

Denna veckan jobbar jag nästan heltid på min fasters firma. Känns helt sjukt att gå från "hej-jag-är-19-år-och-lever-som-en-pensionär" till "oj-klockan-är-sex-dags-att-stiga-upp-och-jobba-åtta-timmar-ungefär". Det känns bra att ha något att göra och att jag trivs och dessutom tjänar pengar igen är ju riktigt najs :)

Min dåliga uppdatering här beror alltså på att jag har däckat som en jag vet inte vad, efter kvällsmaten de senaste dagarna, haha! xD Så lär det fortsätta fram till fredag, om ni undrar vart jag har tagit vägen alltså ;)

Imorgon är det första december och hela två år sedan jag provred Emser. Emser var min medryttarhäst december 2009 till maj 2010. Här får ni en bild på honom och mig galopperandes i snön :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0