2011's sämsta bloggare

Idag blev det mat med Sandra, Gabriella och Oda på Sakura Thai. Massa mys att träffas igen :)
Jag fick även ett litet klagomål från Sandra; jag uppdaterar tydligen för dåligt här...sååå detta inlägg tillägnar jag dig Min Knas-Sandra ;)

Dessutom såg jag precis på Facebook att Sandra just utsett mig till 2011's sämsta bloggare. Så jag känner mig nästan lite hedrad...och kanske också liiiite tvingad att blogga bättre. Allt för dig tönt! ♥

Dock har jag inte så mycket vettigt att säga idag, så det får bli en bild istället. Jag klippte mig nämligen i måndags så nu är det riktigt kort om man jämför med innan.


Tack till Sandra som fick mig att komma på en rubrik till inlägget! ;D

Kommentarer
Postat av: Virre

Hahah! Jag är inte heller så bra på att uppdatera min blogg.. xD

2011-11-19 @ 15:26:24
URL: http://honkallasvirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0