Pepparkaksbak

Mötte upp Josefin i stan för shopping och lunchbuffé på Sakura Thai. Med varsin sushibit i handen kom vi fram till att vi borde öppna vår egen sushibar, haha!
Sen åkte vi hem till Josefin och förberedde pepparkaksbak. Efter en stunds letande hittade vi pepparkaksformarna och när Linnéa anlände satte vi igång. Många pepparkakor blev det, trots att mycket av degen åts upp ;)

Några timmar senare var jag tvungen att vila lite på soffan eftersom jag hade ont i magen efter att ha ätit för mycket deg. Lagom till Bonde söker fru dessutom.

Jag tackar mina fina vänner för en supermysig dag och visar några av de bloggvänliga bilderna. En del går nämligen över gränsen för vad som är acceptabelt att visa här ;)

Josefin med deg


Jag gjorde en hel plåt med minipepparkakor. Perfekt i storlek för mig :D


Kavel, Josefin och Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0