Oversleep

Planen var att gå upp klockan 08.30 och åka till stallet så att jag skulle hinna rida innan Linnéa och Josefin skulle hämta mig klockan 12.30. Den planen sprack när jag vaknade 09.45 och insåg att jag tryckt på "stäng av" istället för "snooze". Istället för en mysig morgon i stallet blev det turboförmiddag i stallet. På en halvtimma lyckades jag mocka, fylla hönät, sopa, fodra och gosa lite med katten.
Jag hade bara 40 minuter på mig hemma sen, men hann både duscha och hänga tvätt. Bra där Ida!

Sen var jag med Linnéa och Josefin i stan en sväng för diverse ärenden och sedan blev det mat och soffhäng hemma hos Josefin. Mys på det :)

Cambild från idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0