I move, you move

Inatt vaknade jag två gånger att Wille hade lagt upp huvudet mellan framtassarna i min säng...så jag gjorde det enda rätta, det vill säga pussade honom på huvudet och skickade tillbaka honom till fåtöljen där han ska ligga. Han traskade så snällt dit och lade sig båda gångerna :)

Dagen i övrigt har bland annat spenderats i stallet och ridpasset med Penny gick riktigt bra. Sen blev det långpromenad med Wille och efter det, firande av att mamma och pappa har varit förlovade i 31 år idag.

Just nu ligger Wille som vanligt här bredvid och han snarkade nyss riktigt högt. Sedan tittade han plötsligt upp för att se så att jag satt kvar. Han följer nämligen efter mig överallt och släpper mig inte ur sikte för en sekund.

Syster filmade innan när jag kom ut från badrummet och han hoppade omkring som en tok. Han beter sig som om han inte sett mig på tio år! Minst! Ska se om jag kan lägga upp det här någon dag :)


Såhär kan han stå rätt länge...

Å hej o hå!

Galen?

Myser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0