Heeeeeeelg!

Äntligen helg! Jag känner mig helt slut. Som en urvriden disktrasa ungefär. Jag har börjat klockan sju tre dagar och åtta två dagar. Vadå då?, säger ni. Det är ju helt normala tider att börja en arbetsdag. Neej, inte om man är en latmask som är van att sova till tio på morgonen, svarar jag då.

Nu ska jag i alla fall hem till Linnéa för att ha fredagsmys med henne och Josefin. Linnéa har lagat mat och Josefin tar med sig sushi från jobbet. Så jag lär däcka mätt och belåten på Linnéas soffa ikväll.

Hur spenderar ni fredagskvällen? :)

Här hade jag tänkt lägga upp en bild på hur schleten jag ser ut idag, osminkad, iklädd mjukisbyxor och en för stor T-shirt bredvid en googlad bild på en urvriden disktrasa. Sen tänkte jag om. Såååå roligt ska ni inte få ha denna fredagskväll! Så ni får helt enkelt föreställa er denna glamourösa bild själva...

Over and out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0