God Jul

God Jul kära bloggläsare!

Nu är julmaten äten, Kalle Anka tittad på och julklapparna öppnade. Jag har haft en jättemysig dag hittills och hoppas att ni också har haft det.

Hur firar ni jul? Är ni hemma, hos släkten eller någon annanstans? :)

Själv firar jag hemma med min familj och min mormor och morfar. Lagom till Kalle Anka kom min farbror och ikväll kommer även mina kusiner hit. Vi (jag och mina kusiner) har inte firat jul tillsammans sedan farmor levde och det var för tio år sedan. Så det ska bli superkul att de kommer hit sen.

Tyckte det såg lite tråkigt ut med ett svart resårskärp i midjan (det sitter fastsytt i klänningen), så pimpade hela juloutfiten med ett paljettskärp istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0