GOD ANDRA ADVENTSDAG PÅ ER!

cha cha bloggen! idag är det inte idusen som kommer förgylla er dag med massa "rolig" hästinformation om hur man sätter fast en sadel på en häst eller vice versa samt tvärtom. Idag är det jag sandra som gör ett a la classic' gästbloggsinlägg här!

Så nu kan ni knappast vänta längre på att få reda på vad jag gör här och vart idusen har tagit vägen. Igår efter en regnig promenad, alkobussfärd kom jag tillslut hem till arvidssonarna och vad gjorde vi? pratade, bakade knäck och suuuuuuuuuupergoda kolor, till min stora förvåning blev inget bränt :D. Sedan såg vi först slutet på narnia 2 men insåg sedan att den första delen kunde vara bra att se så då kikade jag på den medan idusen tog en dusch. såå sjukt intressant för er!! I alla fall så somnade vi så småningom och vaknade dagen efter(läs idag). Förövrigt rekomenderar jag tap zoo-appen, mycket beroendeframkallande. Dock måste jag nu tacka idusens fyra TROGNA LÄSARE, Veronica,Linnea,Lovisa och mig själv för att ni orkat igenom er detta. heeeeeeeeeeeej då för nui kommer beirut och ska hämta mig! 

Jag bjuder på ett porträtt också!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0