Flyg, full gubbe, flygande sockar och för stor bebis

Hej på er!

Min dåliga uppdatering här beror på att jag har varit på Teneriffa en vecka med familjen. Vi har solat och badat, promenerat, ätit god mat, glass samt varit på Loro Parque som var resans höjdpunkt enligt mig. Det kan ju i och för sig bero på att jag älskar djur och Loro Parque är en av de finaste djurparkerna jag varit på. Trots att jag varit där fyra gånger tidigare, tröttnar jag aldrig på att se de fina djuren.

Jag tänkte lägga upp bilder från resan och kanske berätta lite kort om dagarna här sedan, men först ska jag fira jul och bara njuta av att umgås med familj, släkt och vänner :)

Angående rubriken: Jag kom hem igårkväll och på flyget fick vi pepparkakor eftersom det är jul. Det kändes jättekonstigt. Jag förknippar nämligen flygplan med solsemester.

En gubbe som åkte på samma buss från hotellet till flygplatsen var så full att han ramlade ut i gången på bussen under resan. Jag är ganska säker på att det inte bara var Fanta Lemon i hans plastflaska...
Sen hade han tappat bort sitt pass när han skulle checka in sitt bagage och var dessutom försenad till ombordstigningen på flyget. När vi kom till Landvetter såg jag honom vingla omkring för sig själv (hans kompis hade antagligen fått nog och lämnat honom) ;) och sedan gick han ut från flygplatsen utan en enda väska.

Strax innan vi skulle landa far en socke genom luften och landar i mitt knä. Det satt en barnfamilj framför oss och ungen roade sig med att ta av sig socken och kasta den bakåt, haha!

Den för stora bebisen det är jag det! Att resa med mig måste vara lite som att resa med en för stor bebis. Det enda jag gör är att sova och äta från resans början till slut.

Ber om ursäkt för långt inlägg, men det kompenserar ju lite för min dåliga uppdatering. Inte sant? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0