Felsägning

Efter att ha jobbat i tio timmar idag var jag rätt slut i både kroppen och knoppen om man säger så. Klockan 18.00 var det dags att gå hem och då stängde min hjärna av sig helt enkelt:
Matilda: Yaay, nu slutar vi! Skulle jag släppa av dig på stationen sen?
Jag: Härligt! Ja, tack. Det vore jättesnällt för jag har en station som går 18.30....eh....nejnej, jag menar jag har ett tåg som går då, haha!
Matilda: Jaha ja, så du bor i Göteborg nu plötsligt *flinar*
Jag: Va? Nej, jag bor där du lämnade mig igår ju. Varför skulle jag bo i Göteb...JAAAHAAAA, jag menar att jag har en BUSS som går från stationen 18.30, inget tåg.
Matilda: HAHAHAHAHAHA!

Så kan det gå när inte hjärnan är på! ;)

En av favoritlåtarna för tillfället. Eller ja, i alla fall den som satt sig på hjärnan (helt avstängd är den alltså inte...) xD

Åh, jag orkar inte med varken mig själv eller min humor just nu! xD
Varför går du inte bara och lägger dig, tjatmaja?, frågar ni.
Vilken fantastisk idé! Det är precis vad jag ska göra. :D

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0