Vart tog dagen vägen?

Igårkväll tittade jag och Sebastian på "Just go with it" eller "Min låtsasfru", som den heter på svenska. Inte jättebra kanske, men lite rolig var den allt. Trots att vi inte somnade förän efter klockan fyra inatt vaknade jag relativt pigg vid tolv idag av att Alexander, min granne, var ute och klippte gräset och därefter körde han radiostyrd bil på gatan så det stod härliga till. Sebbe är dock inte så lättväckt så han sov till ett. Vid tre gick vi upp och åt frukost och sen kändes det som om dagen var så gott som slut. Sedan kom Alexander till undsättning genom att klippa även vår gräsmatta och sedan drog vi (jag, Alexander, Emma och Emilia) till Coop forum vid åttatiden för att handla lite.

Just go with it - Har ni sett den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0