Dricks

När jag cyklade ut från garageuppfarten imorse frågade min granne, 11 år, vart jag var på väg. "Till skol...eh, nej, jag menar till jobbet. (Till jobbet! Herregud vad konstigt och vuxet det kändes!) Värre blev det när vi skildes åt då han skulle svänga mot skolan: "Ha det så kul i skolan idag då Alexander!" Helt weird alltså! Jag som trodde jag skulle gå i skolan tills jag dör. Hm, eller kanske inte.
Hur som helst, idag fick vi dricks på jobbet, jag och Amanda. Kom in i en lägenhet där det såg rent ut sagt förjävligt ut. Tvätt överallt, blöjor, sopor, disk...ja, ni kan ju tänka er själva.
Så de något stressade och oorganiserade männiksorna hade i alla fall varit snälla och lämnat lite dricks åt oss. Tack!


Amanda körde nödlösning i ösregnet - Mopp och kökshandduk på huvudet, tadaa!


Dricks var det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0