China Glaze - Lighthouse

Känner att det är dags att skriva ett inlägg om nagellack nu. Det var ju trots allt det som skulle vara huvudtemat i bloggen även om det kommer dyka upp mycket annat här.

Bilden blev ingen höjdare direkt och den gör inte färgen någon rättvisa, men nagellacket i sig är desto bättre. Målade på det innan bröllopet (den 2/8) och trots att jag aldrig hann måla på något överlack så har det hållt sig jättebra. Då har jag dessutom jobbat i flera dagar efter det. Så China Glaze är verkligen ett märke jag rekommenderar. Jag har aldrig testat det förut men nu kan jag försäkra er om att det kommer att finnas fler sådana i min samling framöver.

Har ni testat Cina Glaze? I så fall tycker ni det är bra och vad har ni för favoritfärg? :)





Kommentarer
Postat av: K

Enda nagellacket jag har som kostar över 40 kr. Blågrönt. Rekommenderas!! :)

2011-08-13 @ 17:41:22
Postat av: Lackoholic

Okej, låter som ett bra val :) Vet du vad färgen heter så kan jag kolla på den?

2011-08-14 @ 13:47:04
URL: http://lackoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0