Ben & Jerry's

Efter jobbet mötte jag upp Gabriella och så åkte vi till trafikskolan så att jag kunde skriva in mig. Verkligen på tiden! Snart är jag 19½ och och igår planerade jag tydligen att bli rallyförare. Trodde aldrig att pappa skulle behöva be mig att sänka farten (kör långsammare än en halt snigel när jag övningskör). Well, snigeln körde i 80 km/h igår! Det ni!
Va? Blev ni rädda nu? Lugn, jag lovar att förvarna innan jag ska ut på motorvägen ;)

Efter att ha skrivit in mig på trafikskolan köpte vi Ben & Jerry's och drog vidare hem till Gabriella. Efter att ha förlorat min "Ben & Jerry's-oskuld", som Gabriella så vackert uttryckte det, fotograferade jag henne både i trädgården och på hennes balkong. Några av bilderna dyker upp här senast på fredag.







Som sagt, första gången jag äter Ben & Jerry's. Så har bara smakat "Coconutterly Fair" och "Nordic Water Peace".

Har ni någon Ben & Jerry's favoritsmak? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0