Sunny sunday

Hejsan!
Ibland blir det inte som man tänkt sig. Som att jag har legat sjuk hela veckan till exempel. Och en del andra saker som inte gjort mig överlycklig precis. Ibland om någon frågar hur det är svarar jag "Bara bra" innan jag hunnit tänka efter. Är garanterat inte ensam om att göra så. Men ibland är allting inte "bara bra", men det inser jag oftast inte innan jag redan hunnit svara. Och ibland känns det bättre att säga att allting är bra, än att dra en lång negativ ramsa.

Tror jag tänker för mycket när jag är hemma och är sjuk. Tur att det är back to work som gäller imorgon. Med stallvistelse och resten av den vanliga vardagen.

Två bilder som min syster tog på mig och hästarna när vi var ute och gick i solen i förmiddags. De får allt att kännas bättre stunder som denna.






Bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0