Jag och Linnéa satsar på snickaryrket

Kände mig som om jag blivit överkörd av tåget i fredags kväll. Både fysiskt och psykiskt. Så det var skönt att spendera kvällen hemma i soffan med min bästa vän, thaimat, marängsviss och Let's Dance.




Igår blev det en mysig promenad med Emma, Ann och hästarna. Mindre roligt är att min fodersäck med müsli blivit stulen. Igen. Andra gången. Denna gången var det inte så mycket kvar men sist var den helt nyöppnad! Tråkigt när sådant händer. Så onödigt.

Sen kom pappa hit med lite grejer han köpt åt mig på IKEA. Så vi började på montering av en lådhurts och sen åkte jag för att ta in hästarna och handla. Sen kom Linnéa hit och hjälpte mig sätta ihop alla lådorna. Sjukt många delar och mycket arbete. Men vi var grymma! Nu står hurtsen färdigmonterad och så fort jag får tid ska jag börja lägga i saker. Har än så länge bara hunnit flytta över nagellacken.


Tack så hemskt mycket för hjälpen världens bästa Linnéa! <3

Idag blev det stallet tidigt och sen har jag varit hundvakt hela dagen. Jag och Rex tog en promenad hem till mormor och morfar för fika och en pratstund. Det var mycket uppskattat.

Nu försöker jag ladda om för ny vecka. Går inge vidare alls. Vill bara att det ska bli helg igen. Har hur mycket som helst som ska hinnas med denna veckan. Vi får se hur det går. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0