Bedrövlig måndag

Jag hoppas innerligt att ni haft en bättre måndag än mig. Veckan kunde inte ha börjat sämre för min del. Efter endast fem timmars sömn klev jag upp 05.15 för att ge hästarna frukost, precis som varje måndag. Sen hem för att göra sig klar för jobbet. Sen blev det en lååååång jobbdag. 07.00-17.15. Endast 45 minuter rast inräknat.
Sen hem för att byta om och äta mellanmål på stående fot. Hade jag satt mig ner hade jag garanterat somnat. Iväg till stallet för att mocka båda boxarna och pussa på Svarten. Som vanligt mådde jag bättre bara av att se honom komma gående mot mig i hagen.

Sen hem till föräldrarna för kvällsmat och sen tillbaka till stallet för kvällsfodring.
Tog nyss en välbehövlig dusch och jag var så trött att jag bara stod under det rinnande vattnet enda tills varmvattnet tog slut...

Egentligen hade jag velat blogga om hur förra veckan såg ut, men orkar verkligen inte just nu. Så nu säger jag godnatt!

Bild från min och Sofias ridtur igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0