Randig ponny

Hej på er!
Har försökt göra ett inlägg om helgen, men telefonen krånglar bara varje gång jag börjar lägga upp bilderna. Får göra ett nytt försök en annan gång för just nu orkar jag inte göra om det fler gånger :P



Svarten och jag var ute i paddocken idag och tränade lite så som Tobbe Larsson tränar sina hästar. Det vill säga att Svarten ska följa efter mig (lös) när jag går, svänger, stannar när jag stannar och så vidare. Gick hur bra som helst! Dock höll vi bara på i typ en kvart för trodde jag skulle frysa ihjäl.

Lade upp bilden på Facebook och instagram också. Min mamma frågade om jag stickat Svartens täcke själv...
Svar: Nej, mamma. Jag har köpt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0