I hate this day

Jag borde ge mig själv ett pris över att jag fortfarande är vaken. Kunde givetvis inte somna igårkväll och när jag väl gjorde det, ja då ringde väckaklockan. Typ. Fem timmars sömn, upp, ut i minusgrader och skrapa bilen, körde till stallet, gav hästarna frukost och åkte sen hem och lade mig en stund igen.
 
På jobbet gick inget som det skulle över huvudtaget. Jobbade 07.45 - 17.15 varav största delen av eftermiddagen ensam. Det är då man blir överdrivet glad när världens sötaste tant (kund) berömmer mig lite extra, bjuder mig på fika och säger för femtioelfte gången att hon vill skriva ett rekomendationsbrev till mig. Söte!
 
Hade egentligen tänkt laga schnitzel nu som jag varit sugen på i fredags. Men är alldeles för trött. Istället beger jag mig mot hästarna. Jag har inte jobbat klart ännu. Har både Svarten och Rubin idag. Plus kvällsfodring. Hujeda mig! Första dagen på länge det tar emot att åka till stallet. Vill bara krypa ner under täcket och sooooooovaa!
 
Blöööö på denna dagen säger jag bara!
Hoppas mina fyrbenta vänner får mig på lite bättre humör.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My Kronberg

Hejsan mitt namn är My kronberg och nu undrar du säkert varför jag skriver till dig. de är nämligen så att jag sökte på min gamla häst på google som jag kallade sack men hela namnet är sackum azyke född 1996. Och jag fick upp dig där att du är eller var ägare stämmer de ? hade gärna velat veta hur han mår och lite så tack i för hand MVH my kronberg

Svar: Hej! Nej, det stämmer inte. För typ fyra år sedan red jag på Varbergs Ridskola och då fanns det en ponny där som hette Sack. När jag såg din kommentar här testade jag att googla Sackum Azyke och fick upp bilder på mig och honom bland annat. Jag red alltså honom på ridskolan. Har aldrig ägt honom :)
MVH Ida
Ida Arvidsson

2014-02-05 @ 14:12:23
URL: http://mykronberg.blogg.se/
Postat av: My

Jaha okej :). Tack ändå :)

2014-06-04 @ 02:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0