And the point is...?

Bra att jag glömde hela poängen med gårdagens inlägg! Vad jag egentligen ville ha sagt var att igår när Lina och jag kom hem från stallet, följde hon med mig in så att jag kunde ge tillbaka hennes tallrik. Den som hon hade cheescaken på. Sen när vi stod i dörren för att säga hejdå kom katten Gustaf och ville in. Men vi motade bort honom eftersom sist han kom på besök var han överallt och jag fick locka ut honom med skinka som ni kanske minns?
Så vi gick ut utanför dörren och satte oss ned och klappade honom istället. Notera att Lina fortfarande hade en tom tallrik i handen.

Efter en stund hör vi fotsteg och Gustaf flyr fältet. Kvar sitter jag och Lina på huk med en tallrik. Erik, min granne, ser lite förvånad ut, men hejar på oss och Lina hejar en extra gång tills han känner igen henne. De bodde ju grannar när Lina bodde här innan mig.
Vi pratade ett par minuter och hela tiden satt jag och Lina ner på marken. Haha! Jag hade dessutom tagit av mig skorna så jag satt i sockar på den blöta trätrallen...how wierd!

Över till något heltannat. Ikväll var min familj här och jag lagade trerätters middag. De hade med sig blommor och en flaska bubbel. Tusen tack!
Emma hade dessutom med sig den här söta kylskåpsmagneten:


Frågan är bara om hon syftar på Sebbe eller på Svarten? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0