1 januari 2014

Gott nytt år på er!

Hoppas ni hade en lika bra kväll/ natt som jag hade. Jag firade in det nya året med god mat, dricka och fina vänner. Och skål vid tolvslaget såklart.

Idag har jag sovit halva dagen, ätit middag till frukost och sedan ätit lite till hemma hos mamma och pappa. Sen har jag bara legat i soffan, tittat på How I Met Your Mother och pratat med Sebbe i telefon. Jobbigt att prata med någon som åker tåg, det bara bryts ju hela tiden.

Imorgon ska jag jobba och sedan åka och pussa på hästen.
Borde sova nu men eftersom det känns som om jag steg upp nyss så gör jag en sån här nyårslista jag hittade på en av mina favoritbloggar. Gör den dock en dag för sent, men men.


Bild på nyårsnaglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0