Worst day

Torsdag idag. Innebär städdag hemma hos Ida. Men jag insåg nyss att jag har befunnit mig på jobbet 8-18.15 och alltså inte gjort annat än städat idag. I närmre tio timmar...
Har dessutom haft max en halvtimma rast och nu mår jag inte så bra.
Så får nog skjuta på städningen till helgen. Ingen big deal egentligen, men det stör mig oerhört att inte kunna följa just den rutinen.

Sen känns det inte precis bättre av att Göteborg Horse Show pågår just nu och för första gången på jag minns inte hur många år, är jag inte där. Det om något suger verkligen. En av årets höjdpunkter ju. Får se till att vara där nästa år helt enkelt.
Tror jag ska skita i allt och bara ta en dusch och gå och lägga mig. Så får det bli. Ju fortare denna dagen är över desto bättre.

En vansinnigt gammal bild (från högstadiet) på mig och Aladdin. Mitt älskade marsvin jag hade då. Hade gjort i princip vad som helst för att få ha honom i knät just nu. Åh, sakna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0