Ledig dag

Det var evigheter sedan jag brukade vara ledig en dag mitt i veckan. Var helt fantastiskt att ha sovmorgon en onsdag, haha!
Men eftersom jag är van att börja tidigt på onsdagar (sju, halv åtta eller åtta. Det varierar), så vaknade jag ändå ganska tidigt. Så jag åkte till stallet, mockade och red. Sen blev det lunch på McDonalds med Linnéa. Sedan åkte vi helt spontant till Gekås trots att jag var där förra söndagen och Linnéa var där igår!

Sen chillade vi hemma hos mig och vi hade så kul att vi till och med glömde äta kvällsmat! Så nu är jag vrålhungrig men för trött för att äta. i-landsproblem eller vad?

Så nu blir det sängen och sedan två arbetsdagar till. Sen är det helg. Igen!

Tack för en riktigt grym dag Linnéa. Du är bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0