Vecka 13

Kan inte sätta fingret på varför jag vill berätta om just denna veckan. Kanske för att det togs ovanligt många vardagsbilder då. Eller för att det var en bra vecka bara.
 
Måndag
Okej, att börja med morgonfodring och tandläkarbesök var kanske mindre kul. Men någonstans måste man ju börja.
I övrigt var det en vanlig dag med jobb och hästar.
 
 
Tisdag
Efter jobbet städadde jag min bil invändigt. Väldigt välbehövligt om man säger så. Skurade mattorna på golvet, dammsög hela bilen och putsade alla fönster och speglar. Fin blev den.
 
På kvällen hann jag precis se "Ryttareliten" innan jag slockade i soffan. Kort därefter kom Sebbe hit och så såg vi Despicable me 2. Haha, såå rolig!
Strax innan läggdags skulle jag diska och insåg att någon av oss måste ha råkat sätta på en av spisplattorna. För locket till en av mina matlådor som oturligt nog låg på spisen, hade smält! Oups!
 
 
Onsdag
Ledig dag. Så efter sovmorgon åkte vi och handlade. Sen lagade Sebbe Pad Thai. Innehållande allt från kyckling till räkor och champinjoner. Starkt, men gott!
 Jag råkade tina lite för mycket kyckling. Så det som blev över lade vi i en egengjord marinad istället.
 
Torsdag
Jobbade och tankade bilen. Sen landade jag i soffan och så lagade Sebbe den marinerade kycklingen. Supergott! Vi såg en av mina favoritfilmer också. "Crazy Stupid Love". Typ den enda filmen som Sebbe inte lyckades förutse handlingen på, haha!

På kvällen åkte jag hem till föräldrarna och bytte till pappas bil. Så att han kunde byta till sommardäck på min.
 
Fredag
Vanlig jobbdag med mys hos hästen på kvällen och räkor till kvällsmat hos mamma och pappa.
 
Lördag
Jag passade Rex och vi var ute hela dagen. Mys!
På kvällen gav jag och Svarten oss ut på en tur och sen hängde jag med Linnéa.
 
Söndag
Jag gjorde matlådor och red en sväng med Sofia i solskenet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0