5 vardagsbilder

Blev utmanad att på Instagram lägga upp en vardagsbild om dagen i fem dagar.
Så jag visar dem här också:
 
Vardagsbild 1/5: Kvällspromenad med min bästa vän på fyra ben.
 
Vardagsbild 2/5: Eftermiddag i stallet med syster avslutades med ridtur på bästhäst. Jag var dock inte så galen som jag ser ut på bilden ;)
 
Vardagsbild 3/5: Torsdag = städdag hemma hos mig. Idag fick även hallgarderoben sig en omgång med städtrasan. Så nu är jag redo att åka hem till mamma och pappa för att hämta sommarskorna! Städningen gjorde att det finns plats för dem nu nämligen...
 
Vardagsbild 4/5: Fredagsmys med mitt hjärta. Limekyckling, potatisgratäng, Let´s Dance och Welcome to Sweden har stått på menyn ikväll.
 
Vardagsbild 5/5: Taggar en veckas semester med nymålade naglar. Testat gelélack själv för första gången.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0