14-04-14

Ville bara säga hej!

Hinner som vanligt inte göra ett vettigt inlägg, men tänkte mest säga att jag är hemma igen efter en veckas semester på Teneriffa. Det var skönt med en veckas vila även om jag blev sjuk ett par dagar. Kom hem sent igår kväll och snäll som han är ställde Sebbe upp som sängvarmare mitt i natten. Så idag har varit en lugn dag med mycket sömn, matlagning, stall och handling för vår del.
Nu blir det tre dagars jobb och jag känner redan att jag är tillbaka i vardagsstressen.

Men det kommer bli en bra vecka ändå. Har min födelsedag samt påskhelgen att se fram emot.

Lovar er bättre uppdatering så fort jag får tid och då ska jag visa er fina djurbilder från Jungle Park på Teneriffa också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0