På benen igen

Börjar känna mig lite bättre så har tvättat, städat lite och handlat idag. Min kära familj var här på besök också och mamma hängde upp gardinerna hon sytt åt mig. Blev jättesött!
Tog en kort promenad också för att röra på mig lite. Tror aldrig att en promenad har känts så efterlängtad som den gjorde idag. Underbart!

Ikväll grillades det hemma hos mamma och pappa så jag var där och åt kvällsmat. Fick en jättefin kokbok av min mamma också. Tack!

I övrigt vill jag ge en bamsekram till min kära familj, vänner, pojkvän, stallkompisar, jobbarkompisar, chefer, kontorist och nya grannar som tack för hjälpen, snälla ord och krya på dig-hälsningar! TACK! <3

Bästa promenaden i mitt liv. Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0