Damn you autocorrect!

I Facebookchatten igår:

Sebastian: Hur går det med förkylningen då?
Jag: Det går dåligt :(
Sebastian: Ah :/ Har du inte varit och jobbat heller då?
Jag: Nä, har legat i soffan/ sängen sedan i måndags. Sett hälften av Swefilmers filmer, knarkat hostmedicin och halstabletter. Mamma var här igår och matade mig. Det suger verkligen :(
Hur är det med dig? Inte sjuk?
Sebastian: Nej, inte det minsta. Det var ju inte kul att höra i alla fall.
Jag: Så bra! Hoppas du inte blir sjuk bara. Jag längtar ju efter dig :( Men vill inte snitta dig...
Jag: ...
Jag: Smitta! Jag menar smitta! Jag vill inte smitta dig.
Sebastian: Alltså...jag blir ju hellre förkyld än snittad i sömen om jag har ett val...
Jag: Hahahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0