As if there's no tomorrow

I onsdags var jag och syster och löstränade hästarna i paddocken. Sen åkte jag med hem till mamma och pappa och åt. Svårt att tacka nej när mamma lagat min favoriträtt; schnitzel, smält smör och klyftpotatis. Mums! Hade inte maten tagit slut hade jag ätit ihjäl mig!

Igår, torsdag, diskade jag igenom det sista porslinet och idag efter jobbet har jag städat. Pausade med en promenad med Svarten och sen blev det kvällsmat med familjen. Det bjöds på grillad baconlindad kyckling med fetaost och soltorkade tomater inuti. Åt som om det inte fanns någon morgondag. Sååå gott!

Nu har jag åkt hem till lägenheten och just krypit ner i sängen. Ska bli underbart med sovmorgon imorgon.

Bjuder på två bilder från i onsdags. En på Svarten och en på Luniman :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0