Lägenheten

Lade nyss in mina bilder från den nya kameran på datorn för första gången. Hittade dessa som idag (eller ja, rättare sagt igår eftersom det är efter midnatt nu), är tagna för precis två månader sedan när jag höll på att flytta in.
 
Just dessa är från dagen när pappa och Sebbe flyttade in sängen, pappa monterade upp TV-bänken och jag och Sebbe monterade ihop en lampa bestående av femtioelva delar.
 
Tre bilder tagna i sovrummet.
 
 
Jag överlämnade jobbet år de händiga en stund för att fotografera och gosa med Albin, hyresvärdarnas hund.
 
Jag ska se till att ta lite nya bilder så ni får se hur det ser ut nu. När det mesta är på plats. Saknas ju fortfarande en del grejer på väggarna och så. Ska ta tag i det när jag är frisk igen.

Kommentarer
Postat av: Isabella Werecki Lycknert

Hej Ida! VS body mist hittade jag här på Parelle i varberg :D Kram <3

2013-10-28 @ 07:06:53
URL: http://isabellafelicia.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0