Inväntar gäster

Sitter just nu hemma hos mamma och pappa och inväntar helgens gäster. Inte vilka gäster som helst heller, utan våra vänner från Danmark som jag känt sedan jag föddes. Vanligtvis brukar vi ses minst en gång om året, men tyvärr har vi haft fullt upp det senaste allihop, så det är hela fyra år sedan vi sågs sist! På tok för länge sedan med andra ord. Den här gången följer inte Johanna med tyvärr, men Alexanders flickvän Emily kommer med istället. Ska bli superroligt!

Synd bara att jag fortfarande är sjuk och antagligen kommer att hosta en hel del på gästerna. Ska försöka låta bli. Positivt är i alla fall att det slutat smaka död i min mun nu. Det har det nämligen gjort de senaste veckorna.

Jag ser fram emot en rolig helg i alla fall och hoppas jag orkar vara med det mesta i alla fall. Detta är typ det roligaste som händer på de fem veckor jag varit sjuk.

Trevlig fredag alla!


Bild från sommarens kryssning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0