Back on his back

Idag är det en bra dag för idag har jag suttit på älskade Svartens rygg igen. För första gången sedan någon gång i maj tror jag. Underbar känsla!

Syster och Luniman var också med och de är så fina tillsammans. Så ja, förmiddagen spenderades i stallet och lite senare blev det lunch, promenad med Hassan och sen ytterligare en vända till stallet för utsläpp och mocking.

På kvällen åkte jag och Linnéa och handlade och köpte vin på systemet. Så nu är helgen räddad (skämt åsido).

Hur som helst, kvällspromenaden är avklarad och jag och Hassan höll på att kollapsa i värmen trots att klockan var över tio och det var mörkt ute. Nu har jag packat lite inför helgen och just nu är det sista minutenfix av naglarna.

Hoppas ni haft en bra dag i värmen!

Jag och min älskade Svarten. En av de fina bilderna Veronika tog förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0