Hääästhääälg!

I fredags var det Göteborg Horse Show som gällde. Var i stallet en snabbis på morgonen och mockade innan jag hämta Lina. Sen körde vi till Göteborg och hälsade på Lisa på Björkö. Vi hälsade även på hennes häst Malma som stod hos oss på JB innan Lisa flyttade och tog med henne till Göteborg.

Sedan åt vi pizza på Björkö innan vi tog färjan tillbaka till fastlandet igen. Vi körde mot Scandinavium där vi mötte upp Josefine och sedan var truppen samlad. Vi shoppade lite på mässan innan vi gick in för att titta på showen. Värlscupen i hoppning, tömkörningskadrilj, bloggkampen (typ maskeradhoppning med Malin Baryard och bloggerskan Linn Olsson i ena laget och Peder Fredricson och bloggerskan Tyra Sjöstedt i andra laget) och sist Young rider. Så bra var det! :D

På lördagen och söndagen storstädade vi stallet. Allt mellan golv och tak. Slängde allt gammalt skräp, damsög i boxana, putsade fönster, sopade och så vidare. Riktigt fint blev det i alla fall. Så nu kan våren gärna få komma tycker jag :)

Någonstans mellan allt detta hann jag även med storstädning av mitt rum samt ridning av Svarten lördag och söndag. Härligt!
Bild jag tog på Göteborg Horse Show.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0